2015-01-12 22:09, Rån övrigt, Stockholm
Degerbygränd, Rinkeby
Polis har beordrats till platsen efter anmälan från en man att han rånats och misshandlats av fyra män.
De fyra männen hade angripit anmälaren med slag och sparkar när han kom från tunnelbanan varefter de tillgripit en laptop ur en väska.
Gärningsmännen beskrivs som män över 25 år och storvuxna. Tre av männen var mörkhyade och samtliga hade mörka kläder. En av gärningsmännen blödde från näsan.
Polispatruller och hundpatrull spanar i området.

På min arbetsplats säger vi Negerbygränd. Gissa varför? Fruktansvärt berikat och förslummat område!
Detta är Monas pojkar!!!
Högpigmenterade herrar som pga lågt IQ har sin försörjning via rån och bidrag från svenska skattebetalare. Dessa herrar är in vinstlott enligt begåvningsreserven, dvs den bruna juntan.