"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Tack själv Olli : Jag är väldigt oroad av vad som händer i Sverige och även i övriga Europa. Israel är vår ”buffert” och räddare om vi önskar att bevara demokratin och det önskar vi !
Kommer aldrig att svika det enda landet i den regionen som står för demokrati !
”Hava nagila. Hava nagila. Hava nagila, venismeshah.”
[Låt oss fröjdas. Låt oss fröjdas. Låt oss fröjdas, och låt oss glädjas.]
MAZEL TOV!! 🙂
Sionisterna på denna blogg fortsätter med sin israelpropaganda. De gör allt för att svenskarna ska israeliseras
Jag vet att rädslan finns där ute i samhället, det bästa att bekämpa de är att ”ta den vid hornen”det gör vi med musik, skön sådan !
Tack själv Olli : Jag är väldigt oroad av vad som händer i Sverige och även i övriga Europa. Israel är vår ”buffert” och räddare om vi önskar att bevara demokratin och det önskar vi !
Kommer aldrig att svika det enda landet i den regionen som står för demokrati !
och lika rättigheter för kvinnor!