7 thoughts on “Hava nagila (best instrumental performance ever)

  1. Jag vet att rädslan finns där ute i samhället, det bästa att bekämpa de är att ”ta den vid hornen”det gör vi med musik, skön sådan !

  2. Tack själv Olli : Jag är väldigt oroad av vad som händer i Sverige och även i övriga Europa. Israel är vår ”buffert” och räddare om vi önskar att bevara demokratin och det önskar vi !
    Kommer aldrig att svika det enda landet i den regionen som står för demokrati !

KommenteraAvbryt svar