5 thoughts on “De ”fredliga och humana” igen

  1. Att köra omkring med liken av mördade människor har jag tidigare sett från ”Palestina”. Man kan verkligen fundera om de har någon värdegrund för det kräver väl några hjärnceller.

  2. Här kan ju 7-klövern rekrytera nya berikare till vår avsaknade kultur… Det är dessa figurer,som svensk PK-press kallar de ”demokratiska krafterna” i Syrien.Alltså den sida som Sverige stöder mot president Assad….

  3. Jag föredrar nog hellre våra egna ”barbariska” seder och bruk, istället för det här som civilisationens försespråkare ägnar sig åt.

KommenteraAvbryt svar