13 thoughts on “Iraks väldiciplinerade armé

  1. Vilken fantastisk underhållning, tittade flera gånger det var mycket skojigare än ”friskis och svettis”, helt galet undrar hur länge de har tränat för denna mångfald. Klanen i otakt, stor humor !

  2. Vilken uppvisning! Men jag blir smått förskräckt för Ullenhag säger att de är högt utbildade? Var tredje eller fjärde är tandläkare eller doktor. Trodde de var kapabla att koordinera sina rörelser.

    Kan man be om en svensk läkare?

  3. OT.
    Nu tackar jag för mig här. Vad jag än skriver så får jag nedröstningar, ibland bara en men ikväll vid några tillfällen 3 st. Vem/vilka som håller på med det, vet bara Pettersson.
    Så tack för mig.

    • Fru Svensson, ta inte åt dig. Jag vet inte vem som sätter tummen ned eller upp. Det går inte att se i systemet.
      Jag hoppats du blir kvar på vår blogg och skriv gärna en insändare om du vill.

      Pettersson

KommenteraAvbryt svar