"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Vilken fantastisk underhållning, tittade flera gånger det var mycket skojigare än ”friskis och svettis”, helt galet undrar hur länge de har tränat för denna mångfald. Klanen i otakt, stor humor !
Vilken uppvisning! Men jag blir smått förskräckt för Ullenhag säger att de är högt utbildade? Var tredje eller fjärde är tandläkare eller doktor. Trodde de var kapabla att koordinera sina rörelser.
OT.
Nu tackar jag för mig här. Vad jag än skriver så får jag nedröstningar, ibland bara en men ikväll vid några tillfällen 3 st. Vem/vilka som håller på med det, vet bara Pettersson.
Så tack för mig.
Fru Svensson, ta inte åt dig. Jag vet inte vem som sätter tummen ned eller upp. Det går inte att se i systemet.
Jag hoppats du blir kvar på vår blogg och skriv gärna en insändare om du vill.
Pettersson. vi älskar dig.
Vi kommer ta tillbaka Sverige
Vilken fantastisk underhållning, tittade flera gånger det var mycket skojigare än ”friskis och svettis”, helt galet undrar hur länge de har tränat för denna mångfald. Klanen i otakt, stor humor !
Vilken uppvisning! Men jag blir smått förskräckt för Ullenhag säger att de är högt utbildade? Var tredje eller fjärde är tandläkare eller doktor. Trodde de var kapabla att koordinera sina rörelser.
Kan man be om en svensk läkare?
Hej, hittade den här artikeln om rasreningen som sker i norra Irak just nu mot Yazidierna av isis. Yazidierna misstänks nämligen ha arisk ursprung. Jag är inte nasse, tyckte bara att det är ett intressant ämne. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2724658/Were-not-leaving-Yazidis-refusing-come-mountain-300-women-stolen-ISIS-impregnated-smash-blond-bloodline.html?ito=social-facebook
obehagligt dåligt. önskar en förbättring.
OT.
Nu tackar jag för mig här. Vad jag än skriver så får jag nedröstningar, ibland bara en men ikväll vid några tillfällen 3 st. Vem/vilka som håller på med det, vet bara Pettersson.
Så tack för mig.
sluta bry dig vad andra tycker. tror inte någon partiledare gillar vad du tycker? eller hur?
Fru Svensson, ta inte åt dig. Jag vet inte vem som sätter tummen ned eller upp. Det går inte att se i systemet.
Jag hoppats du blir kvar på vår blogg och skriv gärna en insändare om du vill.
Pettersson
HaHa ett gäng ”individualister”?
Ja i Sverige är det barnen som ägnar sig åt ”små grodorna”.
Vet du varför dom har backspeglar på dom irakiska stridsvagnarna?
??????
Så att dom kan se striderna!
jupp vi vet 😉