Stenkastning mot spårvagn

2014-05-11 14:49, Misshandel, Göteborg

På Opaltorget har ungdomar kastat sten mot en spårvagn och dess förare.

Föraren uppges ha blivit träffad. Det finns inga uppgifter om personskador

Polisen

 

3 thoughts on “Stenkastning mot spårvagn

  1. Just som sju klövern vill ha sverige + att de har gjort oss bankrutt. De stal våra pensionsfonder. 700.000.000.000:- Nu lånar man över 1.000.000.000:-SEK i dygnet för att betala för sjuans gäster… uff vi är redan nu förlorade helt hundra !!!

KommenteraAvbryt svar