JÖNKÖPING. En man bosatt i en förort till Jönköping åtalas nu misstänkt för våldtäkt på barn. Våldtäkterna ska ha skett under våren 2013 men anmäldes inte förrän tidigare i år varefter mannen kallades till förhör och därefter anhölls.
Den åtalade har suttit häktad sedan mitten av februari. Trots att den 14-åriga flickan protesterat ska mannen ha fört ned henne i en källare och där dragit av henne kläderna och tvingat isär hennes ben, lagt sig på henne och sedan genomfört samlag med henne. Samlaget var enligt åklagarens gärningsbeskrivning fullbordat.
Bara någon vecka efter första våldtäkten ska mannen återigen ha tvingat till sig ett samlag på ungefär samma sätt som första gången. Mannen åtalas enligt den sexuallagstiftning som gällde innan juli ifjol.
Enligt åtalet säger sig den åtalade, som är medborgare i ett västafrikanskt land, inte minnas att han haft sex med flickan. Ytterligare en man är också misstänkt i målet.
Bevisning i målet är ett antal vittnesuppgifter samt journaler och intyg från sjukhus.
-Pettersson tackar Höglandsnytt för ovanstående samt lägger till att mannen som inte minns att han våldtagit en 14-årig flicka två gånger är Ebou Jatta, gambisk medborgare född 1974…

Vem gör det då Tilda?
Det var bra att hon tog steget att anmäla brottet hon utsattes för.
Självklart låtsas han inte minnas att han har våldtagit ett barn.
Det är inte så konstigt att dom beter sig högdraget mot
urbefolkningen här, vi föder och göder dem på vår
bekostnad, och som dessert vill dom ta sig ett nyp
på första bästa flicka dom träffar på. Svinpälsar är
det minsta man kan säga om både sådana som denne
herre, och om dem som öppnat dörrarna på vid gavel
för all världens suspekta figurer!
Läs det här:
http://avpixlat.info/2014/03/26/kalla-mig-rasist-men-har-gar-gransen-for-talamodet/
Intressant, i sammnhanget, hur svinaktiga, svinen egentligen är.
Enkelbiljett rekommenderas!
Gambian åtalas… Tänk, i hastigheten så tyckte jag precias att det stod: Grobian åtalas! Va fel man kan ha egentligen…
MVH
Janne
Du hade väl inte fel Janne…
Utvecklingen är likartad, samma nivå som Homo neanderthalensis.
Man ska nt dra alla över en kant