Kallt här också

Ser på väderleksrapporten att det är kallt i Sverige nu.

Kan trösta er med att det är ”kyligt” här i Malaysia också, senaste dagarna har temperatuern knappt nått upp till 30 grader på dagarna och nu varnar man för att temperaturen på nätterna kan gå ned till 19 grader på högt belägna ställen.

LÄNK

Kan det vara den ”globala uppvärmningen” som slår till?

One thought on “Kallt här också

  1. Japp! Den globala uppvärmingen orsakar även kortslutning
    i Hjärnorna hos klimatallarmisterna, när man ser att feta
    forskingsanslag kan gå om intet!

KommenteraAvbryt svar