"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Men så vitt jag vet har dom inga egna självmords bombare
som helt besinningslöst spränger för dem okända människor
i luften, men i Magisterns insnöade värld är det väl helt okej
bara det är Muslimer som utför dåden!
Tony:
”Magistern,Gubben m.fl. alias” är en inrotad kommunist ! Besöker enbart Petterssons blogg för att provocera och infiltrera !
Helt rätt konstaterat Stenbock. Inge ens värt att ge tummen ned, bara nonchalera.
Men så vitt jag vet har dom inga egna självmords bombare
som helt besinningslöst spränger för dem okända människor
i luften, men i Magisterns insnöade värld är det väl helt okej
bara det är Muslimer som utför dåden!
Ryssland har okuperat ett antal grannländer . Terrorism är förkastligt, men Ryssland är inte bättre.