FjärranÖsternRedaktionens kommentar: Tänk om det fanns sådana journalister i Sverige också! Tänk vad dom skulle kunna göra av den pågående Zigenarregister farsen!

FjärranÖsternRedaktionens kommentar: Tänk om det fanns sådana journalister i Sverige också! Tänk vad dom skulle kunna göra av den pågående Zigenarregister farsen!
Varför är politiker och journalister så fega i Sverige och inte vågar ta ställning mot klädsel som döljer ansiktet..Ingen skall gå maskerad i Sverige. Har ju förekommit rån i samband med sådan klädsel och det visade sig inte vara en kvinna utan en beväpnad man som rånade sedan guldsmedsägarens affär.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16061494.ab
Klockrent,