6 thoughts on “Valrörelse i antågande

  1. Är Mannen på bilden Lars Ohly, han brukar visa delar
    av dom nedre regionerna.
    En passande bild, för från VP kommer det bara skit!

  2. Jasså, dom har engagerat Fi… nu. Så det är på detta viset de ska störa fortsättningsvis. Kanske de äntligen stör polisen då också, så vi slipper dom vid hedervärda proteser mot galenskapen. Man kan ju alltid hoppas.

KommenteraAvbryt svar