"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Men va f-n skojar ni om detta????????? Som sagt de gäller o passa sej om man bär på samma stolliga egenskaper som dom man förraktar för sina. Det är som med lögnen…Man får ha ett bra minne. Sanningen anstränger ingen om det är vad man vill.
Men va f-n skojar ni om detta????????? Som sagt de gäller o passa sej om man bär på samma stolliga egenskaper som dom man förraktar för sina. Det är som med lögnen…Man får ha ett bra minne. Sanningen anstränger ingen om det är vad man vill.
Ajajaj, inte bra. Ont ont ont. Så är det med oss svenskar som strävar på idag. I slutändan får vi bara ont i nötterna i dagens samhälle.
Och kom inte sen och säg att vi killar har det tufft.
Kurre Kurre Kurre som gungar på sin gren …….
Och den långa ludna svansen…
Men den här Kurre sången har jag aldrig hört, stackars Kurre…
AAAAjajjaj, blir det.
He he lustigKurre…;)
Aaaaaajjj. Tror jag.
Alldeles för lindrigt. Vet jag! 🙂