8 thoughts on “Håll koll på nötterna…

  1. Men va f-n skojar ni om detta????????? Som sagt de gäller o passa sej om man bär på samma stolliga egenskaper som dom man förraktar för sina. Det är som med lögnen…Man får ha ett bra minne. Sanningen anstränger ingen om det är vad man vill.

  2. Ajajaj, inte bra. Ont ont ont. Så är det med oss svenskar som strävar på idag. I slutändan får vi bara ont i nötterna i dagens samhälle.

  3. Kurre Kurre Kurre som gungar på sin gren …….
    Och den långa ludna svansen…
    Men den här Kurre sången har jag aldrig hört, stackars Kurre…

KommenteraAvbryt svar