"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
När ska vi utbilda våra ungdomar. De infiltrera oss som asylsökande stridsutbildade Skäggbarn. Vi ha inget att sätta emot. Allmän värnplikt avskaffad, hemvärnet? Det är väl bara en tidsfråga innan de gå med där när de ha svensk pass och få AK4/AK5 och ammunition. Och vägras de hemvärn bli det väl anmälan till DO. Finns väl alltid någon stolle i hemvärnet som tycker att man kan använda deras ”erfarenhet”.
Det närmaste vapnet ser ut som en svensk ksp m58. Kan det vara möjligt? Hjälp mig nu infanterister och vaktsoldater. Ksp-skyttar i fordon med flera. Det finns i så fall för dessa ett Luftvärnsstöd att sätta upp vapnet på, för strid mot helikoptrar och lätta flygplan. Banden laddas då med vart tredje skott som spårljus. Vad säger FjÖR t.ex.
När ska vi utbilda våra ungdomar. De infiltrera oss som asylsökande stridsutbildade Skäggbarn. Vi ha inget att sätta emot. Allmän värnplikt avskaffad, hemvärnet? Det är väl bara en tidsfråga innan de gå med där när de ha svensk pass och få AK4/AK5 och ammunition. Och vägras de hemvärn bli det väl anmälan till DO. Finns väl alltid någon stolle i hemvärnet som tycker att man kan använda deras ”erfarenhet”.
Men Herregud, de få väl också åka på Kollo, eller?
Det närmaste vapnet ser ut som en svensk ksp m58. Kan det vara möjligt? Hjälp mig nu infanterister och vaktsoldater. Ksp-skyttar i fordon med flera. Det finns i så fall för dessa ett Luftvärnsstöd att sätta upp vapnet på, för strid mot helikoptrar och lätta flygplan. Banden laddas då med vart tredje skott som spårljus. Vad säger FjÖR t.ex.
Men herregud, få de inte vara på kollo som alla andra ungdomar?