4 thoughts on “Olé!

  1. Härligt att se när dom får smaka hornen
    Det där är inget för sådana intellekt
    De borde hålla sig till sina enklare seder som tex
    Att slita halsen av höns som är upphängda på snören
    Eller deras gamla fina kasta ut getter från torn mm

  2. minsynpasaken – Sverige, Europa, världen – Jag är en 45-årig man som startat en blogg för att på detta sätt kunna dela mina åsikter om frågor som berör mig starkt - och just nu är det invandring, mångkultur, integrationsfrågor, frågor om lag och rätt, politik och om det samhälle vi lever i. Förhoppningsvis får jag någon/några läsare. Du kan nå mig på e-postadressen nissenissesson@ymail.com
    minsynpasaken skriver:

    herregud vad folk utsätter sig för…

KommenteraAvbryt svar