FjärranÖsternRedaktionen
Vad är orsaken till de flesta trafikolyckorna?
Att man snackar i mobiltelefon?
Att man hör på radio?
Att man kollar på gps’en?
Att man snackar med medpassagerarna?
Att man skriver sms?
Att man kikar på tv?
Att man skiftar cd?
Titta på bilderna nedan så ser ni direkt att den VANLIGASTE ORSAKEN ÄR:
Ja ni ser själva! Olämpliga skor att köra bil med är den vanligaste orsaken till olyckor!
FjärranÖsternRedaktionen har fått dessa uppgifter från en vanligtvis mindre tillförlitlig källa!

Nice asses… skulle nog också dessvärre kört i diket, oavsett om dom hade skor eller inte. /Christian
Håller med! Med dessa skor på ska man absolut ägna sig åt annat än bilkörning…