FjärranÖsternRedaktionen.
Redaktionen som liksom Pettersson himself alltid varit modemedveten och klädintresserad vill idag glädja våra läsare med: värdens dyraste BH!

FjärranÖsternRedaktionen föreslår den som julklapp till hustrun eller flickvännen!
Allemand nu fantiserade ju inte jag om henne i duschen när hon tvålar in sig. 😉
Olli, du har kanske rätt där. Varför bryr jag mig,inget slit och släng för mig, jag har ingen politikerlön.
Eva-Marie
Eva-Marie, jag har fått för mig att det är en sådan där engångsartikel. Slit och släng kallas det ju också. Inte ska man vara så snål att man tvättar sånt inte.
Sitter här och funderar, vad är där för tvättråd fin, 40, eller 60?
Eller måste man lämna in den på kemtvätt?
🙂
Så sant, innehållet är oftast godare än omslaget.
@Stefan, att skita i den är synd. Hellre då att ta av den och nyttja innehållet.
Skit i BH:n, det under ser mycket intressantare ut.
Följer den fagra damen på bilden med i priset?