Det är inte mycket till sommar för soldyrkarna, men svampen i skogarna växer så det knakar och bönderna, i varje fall i mina sörmländska trakter, ser ut att få rekordskördar av spannmål.
Nåväl, det blir ingen sommar om ingen sätter fart.
Releaseparty i Oxelösund den 28 november sedan får vi se vem som blir först efter Oxelösund att boka Ultima Thule till allsången – Liseberg eller Skansen – nu när vi börjat bända upp Lagt lock ligger!
Ultima Thule spelar i Oxelösund den 28/11
1994
Ultima Thule kommer tillbaka. Det 30-åriga kriget börjar igen
1994
2015
Tack Ultima Thule. Ni representerar det vi kämpar för.
Vilka söta barn och med ljuvliga röster, jag blev så glad att tårarna strömmade. Tusen tack !
Ta mig tusan! Jag börjar bli frälst av Ultima Thule!
Stor kram och tack för den stora GLÄDJEN !