DANMARK. Tidningen Ekstrabladet har undersökt kebabbarer och funnit att fyra av tio har serverat kebaber med fläskkött i. Det har fått en del muslimer att koka av ilska och 4-5 unga överföll en kebabgrossist på kontoret och spöade upp honom för att han sålt fläskkött till dem.
-Pettersson tycker att det är svinkul. Nu ser muslimerna att det inte är farligt, de har inte blivit sjuka och de tyckte säkert att det var gott. Så sluta med den där skiten och ät som folk, sedan när ni vant er kanske vi kan ta en sup tillsammans…

