Ni som är gamla nog att ni minnas telefonkatalogen minns 
Jag minns speciellt den sida där det stod vilka skyldigheter man som svensk hade ifall fiendefolk fick för sig att invadera vårt land, vi hade alla skyldighet att sabotera för de fientliga ockupanterna. Read More »