Nu blir det mer lönsamt att vara prenumerant

SÖDERMANLAND. Nu tar Mediehuset SN ytterligare ett steg mot framtiden. Med en uppfräschad papperstidning vänds nu blicken mot webben. Från och med i dag kommer allt material att finnas där, kostnadsfritt för prenumeranter. Däremot blir mycket låst för gratisläsare.

-Pettersson har lite svårt att förstå vitsen med betalvägg – ”Från och med i dag kommer allt material att finnas där, kostnadsfritt för prenumeranter skriver SN” – Det var det förut också så det enda SN gör är att jävlas med dem som inte vill betala för en undermålig produkt dessutom måste man vara prenumerant för att kommentera och det gynnar inte direkt åsiktsfriheten och mångfalden…Read More »