Pettersson trodde inte det fanns några raser och etniciteter i Sverige längre. Rena rama högerextremisterna tycker jag det låter som.
Var är Media, Expo och AFA när de behövs. Jävla rasister och svenskofober som får hålla på utan motdemonstrationer!

Pettersson trodde inte det fanns några raser och etniciteter i Sverige längre. Rena rama högerextremisterna tycker jag det låter som.
Var är Media, Expo och AFA när de behövs. Jävla rasister och svenskofober som får hålla på utan motdemonstrationer!