Det gick snabbt som tusan vid Öresundsbrons brofäste på malmösidan, 
Jag är glad över att det äntligen kontrolleras om vem som släpps in i vårt land, jag önskade passkontrollanten trevlig kväll och att han skulle stå på pass i flera år till…..kanske för evigt. Det var en glad och trevlig tjänsteman.
Jo jag vet det där med asyl, samt att detta är en halvmesyr…… och dimridå