Afghaner våldtar – nyhetsvärde noll

BROTTSLIGHET. I går startade rättegången mot de ”ensamkommande” afghanerna Mohammad och Bagher som anklagas för att tillsammans med en tredje man  brutalt ha gruppvåldtagit en kvinna i Kalmar. Det mediala intresset hos de media som påstår sig försvara demokratin är noll! Petterssons tjatar och skriver om fallet för fjärde gången.Read More »

”Varför i helsike är asen kvar i vårt land”

HETS MOT FOLKGRUPP. En kvinna skrev på Facebook att ”Varför i helsike är asen kvar i vårt land” och nämnde afghanernas nationalitet. Hon åtalas nu för hets mot folkgrupp enligt Expressen. Det var på en Facebookgrupp som kvinnan skrev kommentaren i en diskussion om åtta män som våldtog en kvinna på ett asylboende år 2011. Hon skrev även att de som lät ”brottslingarna stanna kvar i landet borde fängslas”.Read More »