Nätkritik mot Grand Hotel inför SD-gala

INRIKES. Sedan det blev känt att Sverigedemokraterna hyrt Grand Hotel i Stockholm för att arrangera en prisgala den 4 november, alltså idag, har hotellets Facebooksida fyllts med enstjärniga recensioner. ”Ni säljer ut hotellets själ”, ”dålig pr för hotellet och Stockholm”, ”skäms!” och ”var försiktig om du bor här och inte ser europeisk ut” lyder några av de kritiska omdömen som rasat in.

Read More »