Debatten är i full gång i USA, i skuggan av hetsjakten på Trump. Minst $ 850 miljoner fattas från Obamas tid vid makten. Det finns inga dokumentationer, inga spår efter pengarna. Frågan har väckts – har Obama lagt dem i egen ficka? Alla vet att Obama administrationen inte hade några problem med att spendera pengar utan samvete men det skrivs inget om detta i Sverige. Här är det bara Trump-jakt.
