Pär Holmgren (MP) skriver om toppstyrning

VALET 2026. Jessica Polfjärd (M) menar att MP är teknikfientliga som röstar ner hennes förslag om växtförädling. Men det är inte tekniken som är problemet. Problemet är att förslaget leder till en toppstyrning där storföretagen får all makt, skriver EU-parlamentariker Pär Holmgren (MP) på Expressen.

-Pettersson kan inte växtförädling med genteknik men jag tror inte Pär Holmgren och Miljöpartiet är de rätta att tala om toppstyrning…

Pär Holmgren, tidigare TV-meterolog, numera EU-parlamentariker (MP) vill ha klimatdiktatur

***

Stöd bloggen

Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vi säljer inga varor eller tjänster. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!

  • Från Swedbank eller sparbanken konto 8257-8933415168
  • Från andra banker konto 8257-933415168

Paypal används av miljoner över hela världen för att överföra pengar utan att någon obehörig kan se dina betalningsuppgifter.

Du kan även  SWISHA till 0760 858 480

IBAN: SWEDSESS SE1580000825780933415168

6 thoughts on “Pär Holmgren (MP) skriver om toppstyrning

  1. Hellre toppstyrning av ett storföretag än toppstyrning av ett korkat riksdagsparti.

    26
    1
  2. Växtförädling görs i Sverige med framgång via SLU som forskar på att utveckla bättre grödor anpassade för vårt klimat mm.

    …skydda potatisen från t.ex potatisbladmögel.
    …bättre vetesorter som klarar torka mm.

    Varför ska miljömuppen vara emot det arbetet förstår jag inte?

    44
    1
  3. Allt MP gör och säger är fel och skadligt för Sverige och svensk produktion.
    Varför inveckla sig i konstigheter med miljömuppar

    37
    2
  4. Han den där Holmgren är lika slut som hästsvans och kruset. Det Jessica Polfärd säger tror jag är jätte bra. Det måste det vara i och med att MP är emot det. Enkelt

    58
    3
  5. När Per Holmgren uttalar sig så vet man att verkligheten är precis tvärtom, kallas väl miljöpartisyndromet.

    63
    1

Kommentera