"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Känns tryggt att ha en Tesla i garaget:
Antal rapporterade bränder per 100 000 sålda bilar i USA, efter biltyp:
Hyrid
3 474,5
Bensin
1 529,9
El
25,1
Grafik: Vi Bilägare Källa
Men det är väl skönt om kineserna går behålla sina självantändande bilar.
Däremot har ja identifierat en nice man kan ju lura på kineserna eld släkning utrustningen för hutlösa priser . Flygvapnet har något skum som man släcker brinnande flyg med . Detta är ju giftigt det innehåller eftalater .
Och kineser behöver bada i det med tanke på dom gåtfulla dödsfallen på nordvolts.
Det är ju själva kärnan i kinesisk kvalitetsfilosofi. Fuska och ta genvägar så mycket du kan för att det ska bli billigt, och framförallt se till att du inte blir avslöjad med vad du gör.
Inte förvånande att det cirkulerar en massa videos på Buy You Die och annan kinaskit som spontanbrinner eller exploderar.
Köp, slit och brinn!
Känns tryggt att ha en Tesla i garaget:
Antal rapporterade bränder per 100 000 sålda bilar i USA, efter biltyp:
Hyrid
3 474,5
Bensin
1 529,9
El
25,1
Grafik: Vi Bilägare Källa
Men det är väl skönt om kineserna går behålla sina självantändande bilar.
Däremot har ja identifierat en nice man kan ju lura på kineserna eld släkning utrustningen för hutlösa priser . Flygvapnet har något skum som man släcker brinnande flyg med . Detta är ju giftigt det innehåller eftalater .
Och kineser behöver bada i det med tanke på dom gåtfulla dödsfallen på nordvolts.
Den gröna omställningen är spännande.. ja rent av livsfarlig
och ett nytt sätt att förorena vår luft!
Jag tycker att man borde elektrifiera polenfärjorna:
https://verifiedupload.ifragasatt.se/cf98c682-bdb1-4083-90f2-9dd6635511f2.jpeg
Säkerheten i framtagningsprocessen av elbilar är INTE helt självklar hos de kinesiska tillverkarna. ”Man fuskar i många fall”.
Det är ju själva kärnan i kinesisk kvalitetsfilosofi. Fuska och ta genvägar så mycket du kan för att det ska bli billigt, och framförallt se till att du inte blir avslöjad med vad du gör.
Inte förvånande att det cirkulerar en massa videos på Buy You Die och annan kinaskit som spontanbrinner eller exploderar.
Jonas, SÅ RÄTT DU HAR!!!!!!!
Hemma på vår gård
Där står en gammal Ford
Utan hjul och utan däck
Och motorn den är väck
Den går på terpentin
Och gammalt margarin
Och tittar man där förar’n satt
Så ser man ingen ratt
Den for som en raket
In i Petterssons staket
Och då kom sura gubben ut
Och bad oss veta hut
😝 😉 😋