"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Kanske patienterna som skulle genomgå magnetröntgen blev hotade med kalachninkov om dom inte la sig i tuben.Ett helt normalt förfarande eller hur ? Märklig sjukvårdsutrustning på det sjukhuset….
Och den ”medicinska” utrustningen är dessutom bekostad av svenska skattebetalare. Det har Margot Wallström sett till.
Morgan ville ju försöka få bukt med allt skjutande genom att klämma åt svenska älg-jägare… Som om dessa brukar springa omkring i skogen med Kalaschnikov…….
Att vårda patienter med en AK: 47 a är något förmodligen Palestinska läkare och tillika Hamas anhängare är ensamma om.
Invandringen har dessutom tagit denna vårdform till Sverige, titta bara på våra hemskjutvårdare som härjar i Sverige.
Invandringen är inte bra på något sätt, endast när dom vårdar varandra invandrarna och naturligtvis med med palestinsk skjutvård.
Hamas och Hizbollah måste krossas till grunden. Ingen sympati för dessa som skriker ” from the river to the sea ” det är Hitlers agenda och deras enda agenda. Men när muslimer mördar muslimer då är det helt okej.
Dessa dårar tar vi in i landet….
Kanske patienterna som skulle genomgå magnetröntgen blev hotade med kalachninkov om dom inte la sig i tuben.Ett helt normalt förfarande eller hur ? Märklig sjukvårdsutrustning på det sjukhuset….
Och den ”medicinska” utrustningen är dessutom bekostad av svenska skattebetalare. Det har Margot Wallström sett till.
Morgan ville ju försöka få bukt med allt skjutande genom att klämma åt svenska älg-jägare… Som om dessa brukar springa omkring i skogen med Kalaschnikov…….
Att vårda patienter med en AK: 47 a är något förmodligen Palestinska läkare och tillika Hamas anhängare är ensamma om.
Invandringen har dessutom tagit denna vårdform till Sverige, titta bara på våra hemskjutvårdare som härjar i Sverige.
Invandringen är inte bra på något sätt, endast när dom vårdar varandra invandrarna och naturligtvis med med palestinsk skjutvård.
Hamas och Hizbollah måste krossas till grunden. Ingen sympati för dessa som skriker ” from the river to the sea ” det är Hitlers agenda och deras enda agenda. Men när muslimer mördar muslimer då är det helt okej.
Dessa dårar tar vi in i landet….