Ondskan finns inte bara i Israel utan även i Sverige i form av hundratusentals människor med ett grundmurat hat mot oss och hela vårat samhälle förenat med en låg våldströskel. Hur säkerställer du din familjs trygghet? En sak är säker polisen kommer inte klara av att göra det! pic.twitter.com/PvTwO1eS4V
— Gorm den gamle (@gorm_den_gamle) October 10, 2023
Varför har fåntrattarna mössor på huvudet? Är det för att ingjuta respekt? Skämtar bara förstås.
Varför var polisen där?
Tränade de på att gå baklänges?
Är det Sverige? I så fall ta reda på vilka dessa är och utvisa allihop.
Har ingen lust att betala deras upphälle mer
Vi har fortfarande inte fått läsa något om hur polisen tar tag i demonstrationen i Malmö med flera hundra bilar som betedde sig olagligt och som dessutom hånade en folkgrupp, judarna. Man kunde på bild se att polisbilar fanns på plats utan åtgärd. Har man nu bildbevis och kan åtala i efterhand? Eller avskrivs det hela för symbios med makthavarna med deras stödröster?
Kan ett par timmars brännboll i veckan förbättra polisers långsiktiga färdigheter i batongsving?
yup
Ge dom för h-vete inga bollträn!
yup
Måste rätta mig själv här, trodde det var mena-folket som avsågs. Det gick lite för fort där. 🤔
Det finns folk som redan har beväpnat sig för sin egen trygghets skull. Något som alla kanske bör fundera på?
Bunta ihop och skicka hem