"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Senast jag kollade bodde det 3 000 000 terrorister på Gazaremsan.
Så de har en bit att kvar om räkningen än så länge bara står på 313 döda terrorister och knappt 2000 skadade.
Det korrumperade Socialdemokratiska Arbetarpartiet, är medskyldiga till varje död israel. Genom sitt finansierande av Hamas vapen, är de grovt medskyldiga till terrorhandling.
Då de mot svenska folkets vilja år, efter år pumpat in pengar till Hamas, borde de ställas till ansvar, för stöld av skattemedel.
Det som nu händer, är att Israel klappar till de kraftigt underbegåvade halvaporna, som kallar sig palestinier. De kommande kostnaderna i arabiska liv, är inget som stör!
Partiet Nyans är ett palestinavänligt parti.
Partiet Nyans vill att den israelska ockupationen av palestinsk mark ska upphöra snarast.
Partiet Nyans vill att Sverige ska verka aktivt för att införa sanktioner mot Israel inom bland annat FN och EU.
Partiet Nyans tar inte ställning för det palestinska politiska styret. Partiet Nyans tar ställning för det palestinska folket.
Partiet Nyans erkänner inte Jerusalem som Israels huvudstad.
Israelisk aggression ? Jag kallar det för vedergällning för terrorn från Hamas.Hamas borde ha fattat vid det här laget att Israel slår tillbaka hårt och skoningslöst och snabbt som ögat.Men människoliv verkar ju inte ha något större värde för islamistiska terrorister.Jag hoppas att den Svenska regeringen slutar ösa miljoner på denna sk.stat”.Dom slantarna används nog i första hand till vapen .Knappast till att förbättra livsvillkoren för ”vanliga” Palestinier….
Bagdad-Bob lever
Senast jag kollade bodde det 3 000 000 terrorister på Gazaremsan.
Så de har en bit att kvar om räkningen än så länge bara står på 313 döda terrorister och knappt 2000 skadade.
Det korrumperade Socialdemokratiska Arbetarpartiet, är medskyldiga till varje död israel. Genom sitt finansierande av Hamas vapen, är de grovt medskyldiga till terrorhandling.
Då de mot svenska folkets vilja år, efter år pumpat in pengar till Hamas, borde de ställas till ansvar, för stöld av skattemedel.
Det som nu händer, är att Israel klappar till de kraftigt underbegåvade halvaporna, som kallar sig palestinier. De kommande kostnaderna i arabiska liv, är inget som stör!
Lita aldrig på muslimer.
Jag tror inte att Socialdemokratiska Arbetarpartiet har analyserat det nyanserade läget rätt.
https://ledarsidorna.se/socialdemokraterna-fredsavtalen-med-israel-ar-falska/
Jamal El-Haj m.fl. (S) Hävande av ockupationen av Palestina
https://data.riksdagen.se/fil/B82E63FC-423C-4E91-A8B9-D426368983B5
Partiet Nyans är ett palestinavänligt parti.
Partiet Nyans vill att den israelska ockupationen av palestinsk mark ska upphöra snarast.
Partiet Nyans vill att Sverige ska verka aktivt för att införa sanktioner mot Israel inom bland annat FN och EU.
Partiet Nyans tar inte ställning för det palestinska politiska styret. Partiet Nyans tar ställning för det palestinska folket.
Partiet Nyans erkänner inte Jerusalem som Israels huvudstad.
https://www.partietnyans.se/var-politik/
Israelisk aggression ? Jag kallar det för vedergällning för terrorn från Hamas.Hamas borde ha fattat vid det här laget att Israel slår tillbaka hårt och skoningslöst och snabbt som ögat.Men människoliv verkar ju inte ha något större värde för islamistiska terrorister.Jag hoppas att den Svenska regeringen slutar ösa miljoner på denna sk.stat”.Dom slantarna används nog i första hand till vapen .Knappast till att förbättra livsvillkoren för ”vanliga” Palestinier….
Lite siffror om bidrag via SIDA till Palestina: https://www.omvarlden.se/nyheter/liberalerna-glads-at-sankt-bistand-till-palestina