"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
10 thoughts on “Donald Trump påminner om om 22 årsdagen av 9/11 massakern”
Ringer man 911 så kommer man till räddningstjänsten. Allt de drabbade behövde tänka på var alltså vilken dag det var för att kunna få hjälp. Vi betalar ständigt för invandringen som är ett ”insider job”. Vilka det är som medvetet vill påföra oss detta får ni lura på i natt, i drömmarnas värd.
Ja när det gäller 9/11 så går åsikterna isär om vad som egentligen hände och vem som låg bakom det hela . Personligen är jag tämligen övertygad om att det hela var ett insiderjob ,för att verkligen tro att några terrorister skulle klara av en sådan sak förefaller tämligen otroligt , och ser man på bevisen som finns så kan man lätt konstatera att hela denna tragiska händelse stinker lång väg , men förhoppningen finns om att en vacker dag får vi reda på sanningen om vilka som var upphovsmakarna till detta avskyvärda brott .
9/11 = Petrodollar och att dölja skulderna i buliding 7som bara föll ihop m.m.
WTC skraporna försäkrades upp enormt innan ”attacken”.
Flygplanet som försvann vid Pentagon där dokument fanns?
Brandmänn hörde smällar ifrån lobbyn högre upp, och många brandmän omkom i räddning av de människor som var fast högre upp i byggnaden.
Vissa ”terrorister”lever än som var med och flög in i WTC tornen?
Massmord på egna befolkningen för en politisk sak……sjukt.
Ljug många ggr. så det blir en sanning….
Ingen eller få vill gräva i detta än i dag, om man har ett jobb och blir persona non grata?
Argus, NEJ det var TRUMP som skrev under avtalet om tillbakadragandet av US trupperna. Biden fullföljde bara det som TRUMP redan skrivit under. Båda två svek folket i Afghanistan. Snart kanske vi ser något liknande när det gäller Ukraina och därefter Taiwan. TRUMP går INTE att lita på.
Laddar in …
40
19
Som vänsterbliven foliehatt så har du lika kort minne som Biden, hade Trump varit president så hade detta definitivt INTE skett.
Se till att läsa att läsa historia på riktigt.
Ringer man 911 så kommer man till räddningstjänsten. Allt de drabbade behövde tänka på var alltså vilken dag det var för att kunna få hjälp. Vi betalar ständigt för invandringen som är ett ”insider job”. Vilka det är som medvetet vill påföra oss detta får ni lura på i natt, i drömmarnas värd.
En av orsakerna till att Putte tog beslutet att invadera Ukraina var sannolikt att USA var mer eller mindre borträknat med den nya senila presidenten.
Ja när det gäller 9/11 så går åsikterna isär om vad som egentligen hände och vem som låg bakom det hela . Personligen är jag tämligen övertygad om att det hela var ett insiderjob ,för att verkligen tro att några terrorister skulle klara av en sådan sak förefaller tämligen otroligt , och ser man på bevisen som finns så kan man lätt konstatera att hela denna tragiska händelse stinker lång väg , men förhoppningen finns om att en vacker dag får vi reda på sanningen om vilka som var upphovsmakarna till detta avskyvärda brott .
Putter, är jorden platt?
Putte.
Planet som försvann och blev bara ett hål i Pentagon, lika det som gick ner i en åker och blev ett hål, och inga plandelar fanns????
Nya bevis om Pentagon, scudmissil..
Har inte X sa kan inte titta…
https://newsvoice.se
9/11 = Petrodollar och att dölja skulderna i buliding 7som bara föll ihop m.m.
WTC skraporna försäkrades upp enormt innan ”attacken”.
Flygplanet som försvann vid Pentagon där dokument fanns?
Brandmänn hörde smällar ifrån lobbyn högre upp, och många brandmän omkom i räddning av de människor som var fast högre upp i byggnaden.
Vissa ”terrorister”lever än som var med och flög in i WTC tornen?
Massmord på egna befolkningen för en politisk sak……sjukt.
Ljug många ggr. så det blir en sanning….
Ingen eller få vill gräva i detta än i dag, om man har ett jobb och blir persona non grata?
Har han redan glömt att han skänkte bort Afghanistan till de islamistiska talibanerna.
Nu är det islamistiska förtrycket i Afghanistan påtagligt och kvinnor, HBTQ, kristna, sekulära, ……….. löper stor risk för övergrepp och död.
TRUMP ÄR ETT ÄKTA RÖVHÅL som pratar först och aldrig tar ansvar för sina ideer
Du är lika virrig som Joe Biden. Det var Biden som plötsligt drog USA ut ur Afghanistan och lämnade krigsmateriel för miljarder dollar efter sig. Krigsmateriel som sedermera hamnat i Iran och andra västfientliga länder så att de kan ta fram motmedel. https://www.whitehouse.gov/briefing-room/speeches-remarks/2021/08/31/remarks-by-president-biden-on-the-end-of-the-war-in-afghanistan/
Argus, NEJ det var TRUMP som skrev under avtalet om tillbakadragandet av US trupperna. Biden fullföljde bara det som TRUMP redan skrivit under. Båda två svek folket i Afghanistan. Snart kanske vi ser något liknande när det gäller Ukraina och därefter Taiwan. TRUMP går INTE att lita på.
Som vänsterbliven foliehatt så har du lika kort minne som Biden, hade Trump varit president så hade detta definitivt INTE skett.
Se till att läsa att läsa historia på riktigt.