"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
12 thoughts on “Toralf har lånat SVTs klimat-clowns Erika Bjälströms bok”
Det finns faktiskt folk som tror på tomten. Tycker att även dessa ska ha en egen tomteexpert i SVT.
Allas lika värde.
Gärna en kvinna, de verkar ha lite koll! Det är jämlikt och bra.
Har inte Elsa partiledningens stöd anser jag att hon bör överväga att lämna partiet. Det är inte Jimmie Åkesson som har valt henne. Det är väljarna som har kryssat in henne i riksdagen. Hellre en vilding i riksdagen än en tystad sverigedemokrat.
Jorden går under vart tionde år och om jag räknat rätt har jorden gått under fem gånger nu utan att jag märkt ett dugg. Jag tror jorden kan fortsätta gå under vart tionde år när det inte märks alls.
På 80-talet hörde jag sägas att till år 2000 kommer havsnivån stiga med något tiotal meter och stora områden kommer vara under vatten, det var ju synd tyckte jag då, men när det blev år 2000 verkar varken jag eller någon annan ha märkt av katastrofen som skulle ha varit, så jag räknar med att vi inte kommer märka något av den kommande katastrofen heller…
Instämmer det finns ingen klimatkris!!!
Det är snarare så att vi har en religiös sekt vars uppgift är att dyrka klimatet och man präster häxdoktorer typ Greta och bolund som sammlarin kollekt genom försäljning av gröna märken !! Denna sekt har en väldigt strikt selektivitet när Net gäller att omforma vetenskapliga fakta där förnekelse ingår som ett religiöst på bud. Där halv sanningar och lös rykta citat är regel mer än undsntag
Det finns faktiskt folk som tror på tomten. Tycker att även dessa ska ha en egen tomteexpert i SVT.
Allas lika värde.
Gärna en kvinna, de verkar ha lite koll! Det är jämlikt och bra.
SVT: ”Markku Rummukainen: Forskning säger att vi har en pågående klimatförändring”
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/slutsatsen-ar-att-vi-befinner-oss-i-en-klimatkris
SD Jimmie har tydligen satt munkavle på Elsa Widing..Därför så tyst !
Har inte Elsa partiledningens stöd anser jag att hon bör överväga att lämna partiet. Det är inte Jimmie Åkesson som har valt henne. Det är väljarna som har kryssat in henne i riksdagen. Hellre en vilding i riksdagen än en tystad sverigedemokrat.
Bra att han hade ”lånat” boken & inte ”köpt” den.
Jorden går under vart tionde år och om jag räknat rätt har jorden gått under fem gånger nu utan att jag märkt ett dugg. Jag tror jorden kan fortsätta gå under vart tionde år när det inte märks alls.
För ca 30 år sedan då var det skogen som höll på att ta slut det har aldrig funnits så mycket skog som finns i Sverige i dag !
På 80-talet hörde jag sägas att till år 2000 kommer havsnivån stiga med något tiotal meter och stora områden kommer vara under vatten, det var ju synd tyckte jag då, men när det blev år 2000 verkar varken jag eller någon annan ha märkt av katastrofen som skulle ha varit, så jag räknar med att vi inte kommer märka något av den kommande katastrofen heller…
Instämmer det finns ingen klimatkris!!!
Det är snarare så att vi har en religiös sekt vars uppgift är att dyrka klimatet och man präster häxdoktorer typ Greta och bolund som sammlarin kollekt genom försäljning av gröna märken !! Denna sekt har en väldigt strikt selektivitet när Net gäller att omforma vetenskapliga fakta där förnekelse ingår som ett religiöst på bud. Där halv sanningar och lös rykta citat är regel mer än undsntag
Svt experter har utbildats av greta. Därför är dom så duktiga…..😄😄
Ja och Greta har ju en lång och gedigen Livserfarenhet?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/flera-sd-ledamoter-tror-inte-pa-pagaende-klimatkris