"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
9 thoughts on “De mest populära brittiska namnen på nyfödda”
vad är det med muhammad? kom den tvåa ? eller var det ali -allah
storbritannien och frankrike mm nederländerna har en stor andel afrikanska – indiska medborgare pga att de var kolonialmakter och får skylla sig själv ! men sverige ?! vi tar bara in folk utan anknytning till sverige och så undrar vi varför sverige islamiseras!
Även Sverige vimlar av utlänningar ofta med en annan religion än vår.
Vi skulle behöva ändra flaggan och ta bort korset. Det skulle kunna vara tre horisontella fält med grönt, gult och blått.
Det skulle se snyggt ut och mer representera folket som bor här.
Öskute, jag har ett ännu dummare förslag. Dela in landet i små enklaver med egen valuta, egna lagar, egna trafikregler, egna flaggor, …..osv osv.
För att dessa enklaver skall klara sig ekonomiskt inför vi extra skatt på alla etniska svenskar så enklaverna inte behöver arbeta. Självklart skall enklvambefolkningarna ha förtur till sjukvård och skola.
Då får vi en riktig representation i resp enklav och de kan ha kvar sina egna språk och seder.
Nationalstaten är bara trams. Som grädde på moset ber vi fascist ryssarna vaka över oss
vad är det med muhammad? kom den tvåa ? eller var det ali -allah
storbritannien och frankrike mm nederländerna har en stor andel afrikanska – indiska medborgare pga att de var kolonialmakter och får skylla sig själv ! men sverige ?! vi tar bara in folk utan anknytning till sverige och så undrar vi varför sverige islamiseras!
Men att västvärlden islamiseras är en myt… LOL!
Tänk om det vanligaste namnet i Iran eller Egypten vore Jesus!
Även Sverige vimlar av utlänningar ofta med en annan religion än vår.
Vi skulle behöva ändra flaggan och ta bort korset. Det skulle kunna vara tre horisontella fält med grönt, gult och blått.
Det skulle se snyggt ut och mer representera folket som bor här.
Öskute, jag har ett ännu dummare förslag. Dela in landet i små enklaver med egen valuta, egna lagar, egna trafikregler, egna flaggor, …..osv osv.
För att dessa enklaver skall klara sig ekonomiskt inför vi extra skatt på alla etniska svenskar så enklaverna inte behöver arbeta. Självklart skall enklvambefolkningarna ha förtur till sjukvård och skola.
Då får vi en riktig representation i resp enklav och de kan ha kvar sina egna språk och seder.
Nationalstaten är bara trams. Som grädde på moset ber vi fascist ryssarna vaka över oss
Ähh, ja, det är väl redan fixat?
Tack och lov ligger Noah tätt intill samt att Lily toppar flicknamnen.
Kan även stavas Norah/Nour och Leilah/Laleh.
Snart även i Sverige! Islamism och fascism är på frammarsch och fördumning är nu högsta modetrend.
Kunskap, hederlighet, arbetsstolthet, flit, jämlikhet, frihet, ………… är bara trams!
Islamist fascistiska NYANS visar vägen och (S+MP+C) följer lydigt med.
Och alla har en liten knorr