2 thoughts on “För se det snöar i Japan

  1. Det är en liten förberedelse inför den stora uppvärmningen som Greta och hennes kompisar garanterar är här om något år. Först kommer snön. När all den snön smälter kommer det att bli katastrofala översvämningar. Sedan kommer klimathysterikerna att ha goda dagar med extrasändningar i media för att tala om att snön smälter.

Kommentera