Att mamma Malena kan sjunga, vet väl alla. Gretas två år yngre syster Beata är på väg mot en förhoppningsvis framgångsrik sångkarriär. Å Greta verkar att prova på den vägen också!
Storasyster Greta framträder i videon nedan med den ”välkända” låten : Du kan stoppa upp klimatkrisen i arselet!
Mamma Malena måste vi förståss lyssna på också!
Beata har ingen större talang. Så mycket går att höra. Bättre än Greta räcker inte långt. Men med sitt namn, föräldrarnas kontakter, public service och svenskens vilja till självförstörelse kommer hon dyka upp lite varstans.
detta kommer att komma igen och bita dom i arslet…bara iden att försöka tvätta en unge med damp som någon form av väder spåman
den sjungande spågumman eller vad det nu är för plan bakom. den bästa framtiden för greta är antagligen en plats i kassan på Konsum den värsta är att hon följer artist spåret dom som tomy körberg och renfälts söner och suger in allt som är vitt genom näsan.
stackars lilla gumman
Det är rätt vanligt att talangen sprids ojämnt i en familj. Beata verkar normal på alla sätt och vis med en icke oäven sångröst medan Gretchen …
Off topic: Den svensk klimatdelegationen har drabbats av COVID-19 https://www.svt.se/nyheter/utrikes/covidsmitta-i-svenska-delegationen-pa-klimattoppmotet Jag trodde först att det var galna ko-sjukan.