Professor Lennart Bengtsson, torde vara Sveriges i särklass mest meriterade forskare inom ”klimatområdet”. Utan att veta, så antar jag att underbarnet Greta är en mycket mer förekommande i Svenska PK media.
Swebbtv har gjort två mycket intressanta intervjuer, totalt ca två timmar. De ger en i ämnet mycket kunnig mans syn på ämnet.
Ingen panik, ingen hysteri, ingen ”tipping point”, bara fakta !!
Tyvärr inget för etablissemanget att sprida, det är många ledare som vill dölja sina tillkortakommanden medelst bidrag till klimathysterin.