2 thoughts on “Dagens BilBomb i Kabul

  1. Otroligt, livet fortsätter som absolut inget hänt!!
    Är det vi väntas acceptera här i sverigr också att det blir det nya normala??

  2. Ser ut att vara en misslyckad bilbomb.
    Även de som stod bredvid klarade sig tydligen.
    Efter en bilbomb brukar det vara endast ett skelett men bilen fortsätter att rulla.

Kommentera