"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Henrik J. är klar i vad han säger på sitt skånska idiom, har inte hört honom på ett tag men detta borde spelas i Riksdagen bara för att ge vissa ledamöter lite gammal lärdom.
De som borde titta är framför allt obildade politiker.
Han är väldigt pedagogisk i sina förklaringar så även mindre begåvade personer borde kunna förstå det.
Tittade på Jönsson förut men sedan han satt och påstod att Sverige bara har två oppositionspartier, M och KD samt hans mobbning av En Arg Blatte så bryr jag mig inte speciellt vad han tycker och tänker.
Kan bara hålla med Henrik till 100 procent , politiker som säger att det är vårat ansvar men samtidigt själva är totalt blinda och döva för verkligheten ger jag inte mycket för,
Henrik J. är klar i vad han säger på sitt skånska idiom, har inte hört honom på ett tag men detta borde spelas i Riksdagen bara för att ge vissa ledamöter lite gammal lärdom.
De som borde titta är framför allt obildade politiker.
Han är väldigt pedagogisk i sina förklaringar så även mindre begåvade personer borde kunna förstå det.
Tittade på Jönsson förut men sedan han satt och påstod att Sverige bara har två oppositionspartier, M och KD samt hans mobbning av En Arg Blatte så bryr jag mig inte speciellt vad han tycker och tänker.
Kan bara hålla med Henrik till 100 procent , politiker som säger att det är vårat ansvar men samtidigt själva är totalt blinda och döva för verkligheten ger jag inte mycket för,
Herregud vad bra Klockren analys swish kommer vid Löneutbetalningen