BROTTSLIGHET. En 30-årig man i Nyköpings kommun döms till två års fängelse efter att ha våldtagit en kollega på jobbet. Mannen ska även utvisas efter avtjänat fängelsestraff, rapporterar SVT Sörmland.

Det var i mitten av juli 2019 som händelsen inträffade. De jobbar på samma arbetsplats och enligt domen var mannen påträngande mot kvinnan under passet. Enligt domen drog mannen ner kvinnan från en stol och höll sedan fast henne och genomförde våldtäkten. Efter det sprang kvinnan från platsen och berättade om händelsen för flera kollegor.
-Pettersson tycker att alla länder som får bistånd av Sverige skulle tvingas ta emot sina medborgare för att avtjäna straffen på hemmaplan, alternativet är indraget bistånd.
I det här fallet rör det sig om Golam Azam, född 1989 och medborgare i Bangladesh som av Nyköpings Tingsrätt döms till 2 års fängelse och då är ute efter sedvanlig rabatt efter 16 månader. Han ska sedan utvisas på tio år.
Nyköpings Tingsrätt Mål nr: B 2431-19
***
Imamerna i Kriminalvården får en till nya adeln klient som kräver specialmat
Var det ett skattebefriat nystartsjobb anvisat av Kriminalvanvården och Arbetsförmedlingen?
En liten stund på något av Kriminalvårdens fina fullservade hotell !
Utvisning ?
Ingen garanti och har denna kriminella våldtäktsparasit tur så håller Corona i sig och då utvisas ingen.
Polisen släpper nu ut förvarstagna i det svenska samhället igen.
Domen låter ju vettig, men fanskapet är säkert medveten om att utvisningar verkställs sällan eller aldrig i pajaslandet…