Här har någon tänkt till. Partinålarna är borta. Ersatta av 🇸🇪-nålar. Samt, fanor i bakgrunden. pic.twitter.com/kgIB0eI1pX
— Edvin Alam (@edvinalam) March 13, 2020
Här har någon tänkt till. Partinålarna är borta. Ersatta av 🇸🇪-nålar. Samt, fanor i bakgrunden. pic.twitter.com/kgIB0eI1pX
— Edvin Alam (@edvinalam) March 13, 2020
De där pelle-jönsarna ska inte bära svensk flagga.
Reinfeldt har kanske rätt ? Vi har redan haft 11 krig med Danmark . Mest av alla vi haft krig med , broderfolket . Mvh Sjöström
Inte en blodsbesudlad röd flagga!
Nu gälller det tydligen att fjärma socialismen från den kommande katastrofen.
Tokfan snackar om vårt gemensamma ansvar. ”Vi har varit naiva”. I helvete heller.
Fan ta regeringen som försöker smeta ut sina tillkortakommanden på hela svenska folket!
Var är Marianne Mörck ? Hon älskar ju att slita ner Svenska flaggor.Vår ” landsfader ” med sina pager skall nu visa på handlingskraft.Lite sena på bollen kan man väl säga.Väldigt sena på bollen dessutom.
Låt er inte luras. Det är spel för gallerierna…
Minns Merkel när hon slet Tyska flaggan ur handen på sin partikollega i TV.
De hatar svenska folket, men älskar att sitta vid makten i landområdet Sverige …
Vilken regering är det där?
Det är fan inte min regering.
INTE MIN HELLER Det är nog muslimies.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/23/ef/35/23ef35498517a60ca027acbc86c478f0.jpg
Sverige har en representant i EU :s ”the coronavirus response team”………Ylva Johansson…….. som uppenbarligen inte läst alla rapporter….Sverige hade kunnat vara först att använda allt material som finns……..om vi hade velat………Om Ylva trodde på de rapporterna som kom om coronaviruset……
Regeringen håller pressträff och Tobbe trollkarl trollar bort allvaret, eller hur? Visst ska alla vi människor, oavsett kulör, ras, religion mm. hålla ihop som mänsklighet i denna mycket svåra tid.
Mot marsianerna eller andra som måhända planterat ut coronaviruset. Eller snarare mot enfaldiga och inkompetenta statsapparater såsom den svenska som verkar gå tvärt emot samlad expertis. Till och med självaste Peter Wolodarski har vaknat upp ur psykosen och totalsågar Regeringens och den då kallade Folkhälsomyndighetens egenmäktiga kontraproduktiva förfaranden. Gott så, skulle vi få PW på de godas sida så är han varmt välkommen. Ers Överhöghet alias Smittskydds-Kejsaren Anders Tegnell fick halvgardera stryktipskupongen men hade ändå 13 fel av 13 möjliga, summerat dagen till ära. ”Tjocksteffe är gud och Anders är hans profet” kan vi kasta i papperskorgen nu, men vi kommer aldrig att glömma hur många liv dom kommer att få på sina samveten när den här skiten är över.
Klimatsektens fredagsdemonstrationer liksom Pedofilsektens fredagsböner ställs in tack vare Coronaviruset.
Inget ont som inte har något gott med sig.
Men å andra sidan skulle det kanske
utgöra en effektiv sanering av ”Pedofil-
sekten” om de fick stå med rumpan i
luften en hel fredag.
Det skulle Jonas Gardell gilla.
ÅT FEL HÅLL.
Allt enl planerna, nedmontera samhället tills något ”stort” händer. sedan kommer folket skrika efter handlingar, men det kommer inte bli det folket egentligen vill ha. De styrande bara väntar på majoriteten av folket ska svälja betet utan eftertanke. Problem-reaktion-lösning, alla totalitära styren använder detta.
Swedish korona står inte högt på valutakursen nu!
Nu sätter Riksbanken igång sedelpressarna, vilket kommer att skynda på valutaraset.
500 miljarder utan ränta !!!! Nu blir vi rika allihopa.
Snart kan också vi elda med valutan.
Typisk Sozze nolla
Statsepidemiolog Anders Tegnell kallar det danska beslutet att stänga gränsen ”fullständigt meningslöst”.
Den här mannen skall plockas bort. För honom har det gått prestige i hans egna bedömningar. Han hävdar också att det inte finns vetenskapligt stöd för åtgärder andra länder vidtar. Men ingen mediaperson har frågat honom till vilka vetenskapliga rapporter han hänvisar till.
… o andra sidan vet ingen nånting nånstans, varken ifråga om pandemin ellet vilka som tänker utnyttja situationen.
Hehe, jo det är det väldigt många som vet.
Det är VÄLDIGT många som ser resultaten av de som inte vet !
Vilka tror du handlar på rean på börsen.
Jag undrar om det finns någon benämning på när någon ifrågasätter sunt förnuft med påståendet att det ”inte är bevisat”…
Danskarna räknar väl med att smittan kommer spridas ohämmat inom Sverige, de har ju sett hur svenska regeringar har skött andra saker, t.ex integration….
Här har vi ett annat ”snille” som i nov. 2019 tvärsäkert luftade sin slutsats i ämnet utan att nämna vilka vetenskapliga rapporter som stödjer hans personliga tes …
Reinfeldt till attack mot Danmark för gränskontrollerna: ”Kommer bara att skapa nya krig”
https://nyheteridag.se/wp-content/uploads/2019/11/ReinfeldtDanmark.jpg?ver=1573758967
Källa: Nyheter Idag den 14 Nov 2019:
https://nyheteridag.se/reinfeldt-till-attack-mot-danmark-for-granskontrollerna-kommer-bara-att-skapa-nya-krig/