Enkel klimat-mattematik , även klimat clownerna på Expressens så kallade klimaterieredaktion bör kunna förstå att det är nått fel med dessa påståenden, om dom anstränger sig lite!
Enkel klimat-mattematik , även klimat clownerna på Expressens så kallade klimaterieredaktion bör kunna förstå att det är nått fel med dessa påståenden, om dom anstränger sig lite!
Hos Expressens klimat clowner har nog fan Termostaten
havererat, för det verkar överhettat?
Hur går det med den ”smältande” Grönlands-isen detta år?
2012 töade det rätt bra. Hur har det gått åren efter det?
Kolla på länken nedan.
https://nsidc.org/greenland-today/greenland-surface-melt-extent-interactive-chart/
Klimathysterikerna förefaller aldrig lyfta ett finger för att ens försöka ta reda på oberoende fakta?
Bara det som villkorats med beställda slutsatser före ens ”forskningen” satt igång!