Özz Nujens svågrar…

GOTT OCH BLANDAT. -Pettersson säger att mig överlistar inte Luai Ahmed. Mönstret är att alla är svågrar till Özz Nujen…

***

Stöd bloggen

Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!

Sörmlands Sparbank Konto 8257-8 93 341 516-8 (olika banker har olika system), Sparbanken tillhör Swedbank och det femte siffran, 8:an, är speciellt för dem. 

Paypal garanterar att vi eller någon annan obehörig inte kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.

Du kan även SWISHA till 0760 858 480 

IBAN: SWEDSESS SE1580000825780933415168

16 thoughts on “Özz Nujens svågrar…

  1. DET ÄR JU BAAAAARN VI PRATAR OM !

    Sanningen är MÖRK ! ( Ingen nyhet, för oss som lever i verkligheten. )

  2. Bilden fick mig att tänka på ett roligt citat: ”Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk”. 👀

  3. Samtliga med flera ID!
    Flera personers bidrag!
    Flera personers röst vid val i Sverige!
    Väl känt av SÄPO och Polis!
    INTE lagförda för det någonsin!
    Ett Rättsväsende med Regeringens uppdrag att samarbeta med dem!

    Hur i H-E är valen i Sverige ”demokratiska” när importkriminella rasistapor tillåts ha flera röstberättigade ID??

    Skulle vilja berätta det för hela världen hur de imbecilla korrupta äcklen till makthavare gjort Sverige till en efterbliven kriminell bananrepublik!

  4. de korten alla använder för pass och olika id kort i sverige? Är ju dyrt att tvingas ta egna kort

  5. Jag ser inget mönster!
    De ser ju lika ut allihop!
    Samma utseende!
    Samma ”religion”!
    Samma låga nivå!
    Troligen samma låga IQ?
    Troligen flera identitetskort!
    Troligen flera olika bidrag?

    • Intressant!

      Vi har tydligen EN person, som vill
      befolka Vårt Fosterland med dessa
      missfoster!

      Eller är det en socialdemokrat i regeringen,
      eller någon från SÄPO, som ligger bakom
      LANDSFÖRRÄDARNAS kontrakt med
      Muslimska Brödraskapet från 1999?

      SÄPO svarar ju inte på min skriftliga fråga
      om KONTRAKTET!
      Vilka ger SÄPO skydd? (två tolkningar)

      => Jag är rädd – för att Vårt Fosterland
      går mot undergång – utan ”säkerhetspolis”!

      Känner du dig trygg?

Kommentera