GOTT OCH BLANDAT. -Pettersson säger att mig överlistar inte Luai Ahmed. Mönstret är att alla är svågrar till Özz Nujen…
— Luai Ahmed 🧣 (@JustLuai) November 25, 2019
***
Stöd bloggen
GOTT OCH BLANDAT. -Pettersson säger att mig överlistar inte Luai Ahmed. Mönstret är att alla är svågrar till Özz Nujen…
— Luai Ahmed 🧣 (@JustLuai) November 25, 2019
***
DET ÄR JU BAAAAARN VI PRATAR OM !
Sanningen är MÖRK ! ( Ingen nyhet, för oss som lever i verkligheten. )
Bilden fick mig att tänka på ett roligt citat: ”Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk”. 👀
Byn KULU i Turkiet representerad. Flera hundra där lever på svensk förtidspension.
Samtliga med flera ID!
Flera personers bidrag!
Flera personers röst vid val i Sverige!
Väl känt av SÄPO och Polis!
INTE lagförda för det någonsin!
Ett Rättsväsende med Regeringens uppdrag att samarbeta med dem!
Hur i H-E är valen i Sverige ”demokratiska” när importkriminella rasistapor tillåts ha flera röstberättigade ID??
Skulle vilja berätta det för hela världen hur de imbecilla korrupta äcklen till makthavare gjort Sverige till en efterbliven kriminell bananrepublik!
Även icke svenska medborgare tillåts rösta.
Det räcker att du uppehållit dig i Sverige.
Sådana här kort har jag aldrig sett!varför är de inte pixlade!?!?
Inte ens en mamma….
…kan älska en av dem!
Hoppas djävulen gör sitt verk med dem.
de korten alla använder för pass och olika id kort i sverige? Är ju dyrt att tvingas ta egna kort
Alla apor ser väl ungefär likadana ut!
Varelser som undkom evolutionen och nu strövar fritt omkring utan mål eller sammanhang.
De måste alla komma från samma by.Kusingifte ,det syns tydligt.
Ingen kan åka skidor.
INGEN av dom hör hemma här. Ut med allihop
Jag ser inget mönster!
De ser ju lika ut allihop!
Samma utseende!
Samma ”religion”!
Samma låga nivå!
Troligen samma låga IQ?
Troligen flera identitetskort!
Troligen flera olika bidrag?
Intressant!
Vi har tydligen EN person, som vill
befolka Vårt Fosterland med dessa
missfoster!
Eller är det en socialdemokrat i regeringen,
eller någon från SÄPO, som ligger bakom
LANDSFÖRRÄDARNAS kontrakt med
Muslimska Brödraskapet från 1999?
SÄPO svarar ju inte på min skriftliga fråga
om KONTRAKTET!
Vilka ger SÄPO skydd? (två tolkningar)
=> Jag är rädd – för att Vårt Fosterland
går mot undergång – utan ”säkerhetspolis”!
Känner du dig trygg?
Säpo?
Vad är det ?