BROTTSLIGHET. En bostad har spärrats av i Arlöv utanför Malmö. Omständigheterna på platsen gör att polisen misstänker att ett ”grovt brott” har inträffat, skriver polisen på sin hemsida. Polisen är väldigt förtegen om händelsen.
– Det är så pass färskt så vi kan inte gå ut med några detaljer, säger Evelina Olsson vid polisen i Malmö. Polis och ambulans är på plats och polisens tekniker är på väg till adressen.
Uppdatering 18:34: Två avlidna personer har hittats i en bostad i ett flerfamiljshus på Tågvirkesgatan. De avlidna är ett äldre par. En förundersökning om dubbelmord har inletts. I nuläget finns ingen misstänkt eller gripen i ärendet. Anhöriga är underrättade.
-Pettersson ber att få återkomma men kan nämna en sprängning i Ludvika, ett mord i Surahammar, två mord i Piteå och mycket annat som hänt i helgen i det nya, spännande Sverige.

***
Visst är det väl ett fint samhälle ni har ordnat
P K idioter ? Ni är en Sorglig samling som bara är värda
all förakt ni kan få, ni som hånat o begabbat alla dem som
varnat för samhällets sammanbrott,med en otrolig brottslighet
som följd av en kravlös invandring.
Helgens facit är minst tre mord ett femtontal bilbränder
misshandel plus all annan tänkbar jävelskap som utförs?
Och mitt i allt detta så är Polisen förtegen,ja det gäller ju
att sopa undan så mycket som möjligt för att inte folket
ska få reda på det som dom flesta redan vet.
Förr i tiden begärde Polisen gärna hjälp av Allmänheten
men den behövs inte idag av någon anledning.o
polisen gick ut med uppgifter om att det är ett äldre par som har hittats döda i en lägenhet i en lägenhet i Arlöv
Vilka ger sig på 70- åringar? Mentalt rubbade anhöriga eller utländska stöldligor, gissar på det senare!
Två 70-åringar mördade i Arlöv
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/misstankt-dubbelmord-i-arlov-tva-avlidna-hittade-i-flerfamiljshus
Hur står det till med Hemtjänstpersonalen ?
Polisen är förtegen.Värst vad de är försiktiga.
Såg en ung kvinna under 30 år med sitt barn på väg till socialjouren .Hon vågar inte vara hemma för gubben är på dåligt humör. Stackars familj, flicka kanske 7 år…