Väderspåmännen i USA gissade på en ovanligt varm vinter, men hade otur denna gång också. Som Tony Heller påpekar i denna video så vart det i stället en ovanligt kall vinter! Den kallaste på 100 år!
Väderspåmännen i USA gissade på en ovanligt varm vinter, men hade otur denna gång också. Som Tony Heller påpekar i denna video så vart det i stället en ovanligt kall vinter! Den kallaste på 100 år!
I stort sett har bedragarna ALLTID fel!
Den enda s k klimat-modell som nära nog korrekt följer verkligheten (uppmätt data) i sina prognoser ÄR DEN RYSKA. Men denna tillåts inte redovisas/ingå bland de övriga ca 70 klimatmodellernas prognos-sammanställningar! Varför?
Skall man sluta sig till att ryssar har kunskaper och håller sig till sanning medan övriga är okunniga och rena fantasier?
Skribenterna hos PK-lögnpressen har ingen tur med sina gissningar.
Men skam den som ger sig.Idag har propagandablaskorna Sydsvenskan/HD publicerat en ny saga. I denna heter det ”termofrosten” håller på att tina upp,och stora områden kommer att omgestaltas. Nu behövs en ny Greta,som kan protestera mot detta…..Alla dagar utom fredagar är ju lediga för barnen,att hoppa runt istället för att gå i skolan !