BROTTSLIGHET. Omkring kl. 02.40 natten mot torsdag ska en bil ha blivit beskjuten med flera skott i Valsta centrum, Märsta, norr om Stockholm.
Till följd av beskjutningen tappade föraren kontrollen över bilen. Föraren ska inte ha träffats av skotten, men han ska ha slagit i huvudet vid kraschen. Det är oklart hur pass illa skadad han blev. Ingen har gripits för dådet. En gärningsman har setts fly från platsen.
Polis, sjukvård, åldringsvård, skolor m.m. – m.m. är överbelastade!
Personal ”flyr” från dessa viktiga områden!
Behöver vi fler invandrare?
Behöver vi de invandrare som kommit de senaste åren?
Behöver vi de resurser vi byggt upp själva?
Behöver vi de pengar vi sparat till vår åldringsvård?
Behöver vi våra pensionspengar?
Behöver vi hjälpa invällarna att få en intensiv hemlängtan?
Behöver vi ”Grannsamverkan mot brott”?
Får vi försvara vårt land?
Strider det mot kontraktet som socialdemokraterna skrev
med muslimerna 1999 om att islamisera Sverige?
Jag är rädd!
Har vi någon ”säkerhetspolis?
Fungerar SÄPO?
En skjutning till? Är det någon som ens bryr sig längre?
NEJ !