BROTTSLIGHET. Den ökända kriminella gängledaren Shuaib Khans familj från Nørrebro måste flytta från sin hyreslägenhet enligt en domstol i Köpenhamn.

Familjen måste flytta från lägenheten i slutet av oktober och betala mer än 30.000 kronor i kostnader, förklarar domstolen.
Men troligen är inte det sista ordet sagt för fadern Wallait Khan, kommer att överklaga uppsägningen av hyresavtalet.
Fallet startade förra året, då bostadsbolaget FSB skickade utan ett brev till den kriminella sonens föräldrar där de meddelades att de skulle flytta ut ur lägenheten.
Anledningen var att familjens äldste son hade dömts för att ha hotat en polis under en besök på Blågårds Plads i Nørrebro, vilket enligt bostadsbolaget orsakade osäkerhet bland de många hyresgästerna i området.
-Pettersson säger heja Danmark, kanske ändå bättre om familjen tvingades flytta från landet om de inte kommer till Sverige. Vid en sökning i bloggens arkiv så dyker sonen som en tillfällighet upp…
***
Svenska kommuner har ett ansvar att fixa bostad till honom, det har SHEKARABI REGERINGEN bestämt.
Bra! Låt honom klaga och straffet blir ännu hårdare!
Flytta hem till Pakistan eller var fan dom kom ifrån.
Kära Klanen Kaun, Ni är hjärtligt välkomna till Sverige! Hälsar Feministregeringen och 7-klövern. PK ser med glädje att det kommer fler pensionsräddare hit!!
Ge dem inga idéer, plz!