Kristna tecken bort från vården – men muslimska går bra

Vänsterpartiet har begärt att andaktsrummen i regionens sjukhus gömmer undan kors och andra kristna symboler. Regionstyrelsen har skickat förslaget på remiss, och Håkan Linnarsson (S) säger till Nya Tider att det ingår i de mänskliga rättigheterna att slippa se kors på sjukhus. Muslimska symboler behövs dock för att ”spegla mångfalden”.

Läs mera:

https://www.nyatider.nu/kristna-tecken-bort-fran-varden-men-muslimska-gar-bra/

Min kommentar:

När jag tänker på vad kristendomen står för, Jesus den fridfulla, mot Islam, Mohammed den våldsamma förtryckaren, borde det inte vara precis tvärtom?

21 thoughts on “Kristna tecken bort från vården – men muslimska går bra

  1. 0287. Prophecy – Islam, the devil, the false prophet, the anti-christ.

    287. Prophecy given to Raymond Aguilera on 6 February 1993 at 846 PM. in English and Non-understandable tongues.

    Islam, Islam will be the way of the future. The antichrist, the false prophet will eat Islam, will digest it, adore it, will live it. Remember My Words. Islam will be the way of the devil, will be the way of the antichrist. Islam. Remember the Words. So saith Jehovah, Jesus Christ, and the Holy Spirit, the way, the manner of the future, of the devil. Islam, and the star capital of the devil. Islam. So saith Jehovah, so saith Jesus Christ, so saith the Holy Spirit.

    My Children, My Saints, My Sheep, My Lambs, be careful. Be wise. Be strong. For Islam is there. For Islam will try to destroy My Sheep, My Lambs. Do not worry. Do not fear. For the Power and Glory of Jehovah is there, with the Son, and the Holy Spirit. Like a thief in the night. Beware of Islam. (Non-understandable tongues?)

    Remember the Star of David. The Star of David will appear, when the false prophet becomes the head of the church of Islam. The Flames from the sky, the Star will appear, with the Power of Jehovah, with the Power of the Holy Spirit, with the Power of Heaven, the Star of David. For it started in Bethlehem, for it will begin in Bethlehem, the Star of David. The Star of Everlasting Peace, Peace and Tranquility in My Sheep.

    This is your Father Jehovah with the Power, and the Glory for everything that is righteous, everything that is clean, with the Son, Jesus Christ of Nazareth, and the Holy Spirit. Remember the Star of David. Remember the symbol for Egypt. Remember the false prophet. Islam will be the way of the future. For the false prophet, the antichrist, the devil, and everything that is evil. So saith Jehovah, Jesus Christ, and the Holy Spirit.

    Peace, Honor, and Glory go to the Father. Peace, Honor, and Glory go the Father. Thank you Father. Glory to you Father. All Praise, and Glory go to the Father. For the Father is the Maker, the Breaker of the Universe. I Worship you Father. I give you Glory. I give you everything, My Heavenly Father. This is Jesus Christ of Nazareth, All Peace, Honor, and Glory go to the Father. Thank you Father, My Heavenly Father. Thank you.

    For the stage has been set, the players have their roles. My Heavenly Angels are ready. For the last big War, will be the end of everything that is evil, once and for all. Thank you My Heavenly Father. Thank you. Protect My Sheep. Protect My Lambs. Protect all that is mine. I will not lose ONE.

    For all the Power, and the Glory go to Jehovah. For all the Power, and the Glory go to Jehovah. For all the Power, and the Glory go to Jehovah. Thank you Father. Glory and Honor be to the Father. Glory and Honor be to the Father. I Worship you Father. I Obey you Father. Your Heavenly Son will do whatever you ask in Loving Obedience, for you are My Father, and you deserve all the Power, Glory, and Authority. Thank you Father. Thank you Father.

    http://prophecy.org.il/0287-prophecy/

  2. Det finns bara ett att säga om detta, islam är djävulens religion och Mohammed hans redskap.
    Bär kors och visa att vi står upp för vår kristna värdegrund.
    Gå ur sv.kyrkan och tala om varför ni gör det.Låt inte Ärkebiskopen Antje antikrist Jackelen vinna.
    Vi måste ta till de redskap som finns för att visa vad vi står för och vilket samhälle vi vill ha.

  3. Ockupationsmakten från mena som socialistjuntan bjudit hit till Sverige på svenska folkets bekostnad tillåts att våldta,råna,mörda,bränna,och härja fritt i svenskarnas land allt medan svenska folket tiger och bundar för ondskan som sker mitt framför deras ögon och öron.De första ockupationsmakten gör när de intar ett land ( i Sverige har de blivit inbjudna av främst Ruinfeldt och Löfvenjuntan) är att våldta landets barn och kvinnor,bränna ner kyrkor/i det här fallet kräva att alla kristna attribut som korset som är det huvudcentrala i kristendomen måste plockas bort överallt,man visar sin triumf genom att göra moske av kristna kyrkor/här hjälper svenska kyrkan till att utplåna kristendomen och skänker bort kyrkor till islams ideologi.På varje plats en moske byggs så är det intagen mark enligt koranen.Enligt Walid Shoebat fd muslim och plo terrorist så hatar muslimer korset pga att de förnekar treenigheten,fader son och helig ande.De förnekar Jesus som Guds son,enligt koranen och pedofeten muhammad har Gud (allah deras gud) ingen son.Den islamska ideologin är raka motsatsen till kristendomen,allt är precis tvärtom förklarar Walid Shoebat.

  4. Ännu en gång ett bevis för den hjärndöd, som sprider sig inom politikerkåren.
    Tyvärr tycks inget kunna hejda den.

  5. Avkristnandet av Sverige tuffar på men det är så familjen 87 vill ha det, det visade man i valet 2014 !
    Svenska folket får en ny sista chans 2018 att bestämma riktning gör folkhemmets framtid.

  6. Hycklarvänstern! Bekämpa den på samma sätt som Islam bör bekämpas.
    De anti-demokratiska oförnuftet i kommunismen visar alltid upp sig. Nu
    hyllar dom globalism/multi-kulti och särintressen för muslimer. Snacka
    om vänstern som bakåtsträvare. Skicka dom dit de hör hemma!

  7. Alltså, kommer jag från aftika och är muslim så får jag gå med huckle och långärmat som en följd av mångfalden. Är däremot från afrika och är kristen så är det fel av mig att gå med ett kors runt halsen. Snacka om att politikrna gör skillnad mellan afrikaner beroende på religion. Finns bara ett och säga ”fy Fan”.

  8. Åsnornas antal ökar starkt i Sverige, och mest tycks dom
    trivas bland Sossar och kommunister. Den tvåbenta
    varianten.

  9. Pröva med ett grekiskt-ortodoxt kors! Det är ju i alla fall ”mångfald” så det skriker om det.

  10. Vi bor i ett land med ett kristet kulturarv. Varför fjäskar etablissemanget hela tiden för islam och vill ständigt vara dessa till lags? Det är därför de flyttar fram sina positioner hela tiden. Buddister hinduister, judar och anhängare av andra religioner i Sverige ställer inte dessa krav på det svenska samhället skall anpassa sig till deras värdegrund. Varför får islam denna favorisering hela tiden?

    • Förstora deras olidliga nunor, tryck ett antal postrar och sälj dem. Det är många svenskar som köper vad som helst utan att prutta – förlåt, ’pruta’ ska det stå.
      Be inte Mircea Bravo om hjälp, han bara delar postrarna runt – gratis. Han lyckades inte sälja en statsminister ens. Mircea är koko.

  11. Kapellet och korset i Östersunds sjukhus är försvunna sedan länge. Istället finns ett läsrum och jag undrar vad som läses där – koranen? Jag höll på med flytten från Sverige just då och vände mig till en SD-karl som sitter i Landstinget. Han kom med ett förslag: att JAG skall lämna en skriftlig motion till Landstinget inte HAN som är med i j—a landstinget! Sorry, no can do! – svarade jag fast på svenskan naturligtvis. Jag berättade om för honom varför – successiva besök hos Rumänska konsulatet i Stockholm i samband med flytten, en massa saker som ska packas ned och skickas över – allt det här tog på krafterna och tiden räckte inte heller. Hur kunde jag, en fattig pensionär strida mot dagens mäktigaste ?
    SD-karlen lyfte på axlarna och svarade ’no can do, me either’ fast på svenska. Ni anar inte hur jag reagerade mot SD, därför berättar jag för er: jag slutade betala månadsavgiften till partiet som jag varit med i några år. Nu är jag ….. partilös och fri som fågeln.
    Och så vet jag säkert att Östersunds sjukhus har inget kapell, bara ett läsrum …..

  12. Om kristna och muslimer skall dela andaktsrum/bönerum, gissa vilka som får vara kvar där då? Fast det är väl så den så kallade ”mångfalden” fungerar…

  13. OT. Kan vi inte bara skramla till one way tickets till Saudiarabien till varenda kotte som tycker att den islamisering som pågår i vårt land är ok? Det är i all välmening! Bara så att de får leva som de tror att muslimer gör.
    Tough luck när de inser att det inte funkar med fittmössor och metoo utan endast accepterar monokultur/sharialagar/judehat/katolikhat/protestanthat/anynotsunnihat/hat/hat/hat….
    Värt att läsa är Morpheus http://www.morpheusblogg.se/2017/10/30/barcelonadeklarationen-och-medelhavsunionen/#more-3290
    Den är ganska lång men slutklämmen är väl att när avtalen slöts på 60-70-talet var nästan hela arabvärlden sekulaserad och funkade hyfsat.
    Ska vi förväntas följa avtalen när förutsättningarna ändrats så brutalt?

  14. Så utpräglat fegt och oärligt att påstå att monokulturen Islam står för mångfald, då det omvända är fallet.
    Islam, resp. dess anhängare, tillåter inget vid dess sida utan har svurit sig till att våldsamt bekämpad allt icke muslimer tills den slutgiltiga segern.
    Först när alla är mohammedaner förväntas fred kunna uppstå, dar es Salaam.

Kommentera