Stor polisinsats på Hotell Ibis i Stockholm

BROTTSLIGHET. Polisens regionala insatsstyrka slog på onsdagskvällen till mot hotell Ibis Styles på Odenplan i centrala Stockholm efter att hotellpersonalen fattat misstankar mot några gäster.

Enligt en gäst på hotellet kastade polisen in chockgranater innan man sökte genom hotellrummen i nedervåningen, och sedan de andra våningarna..

Polisen bekräftar att man har gjort ett tillslag på hotellet och att tre personer har gripits misstänkta för brott mot vapenlagen.

Polisen

-Pettersson läser att det var problem med betalningen som fick hotellet att ringa polisen. Jag tror knappast det var vanliga snyltgäster när polisen skickade insatsstyrkan, de måste ha fått ett namn eller något annat…

4 thoughts on “Stor polisinsats på Hotell Ibis i Stockholm

  1. Ingen dåtid…detta är nutid i Sverige.
    Alla(h) är välkomna.

    Stackars poliser som får offra livet för att alla ska bedömas lika och ingen får särbehandlas.

    Låt detta nån gång ta slut.

    Ps. Ytterligare 4-år till….kommer det göra dig och dina kära säkrare ? 😳

Kommentera