Europe: ”Big Business” Colludes with Islamism


  • For ”Big Business,” the more things that are declared ”forbidden” in the name of Islam, the more products declared ”permitted” must be produced for ”good Muslims” to buy.
  • In the 1970s, Iran and Saudi Arabia, which were engaged in a competition to spread their vision of Islam worldwide, found help from multinationals such as Nestlé, which had in mind the creation of the large global halal food market.
  • The next stage is that if most Muslims consider a veil and halal food an Islamic obligation, they will soon ask for sharia law and Islamic courts — as in Great Britain.

    Gatestone Institute: ”big-business-halal”

P.S.

https://petterssonsblogg.se/2016/08/01/det-varsta-market-saknas-halal-som-smakar-terror/

http://www.shariahfinancewatch.org/blog/2013/10/11/why-do-islamic-charities-send-zakat-to-terrorists-because-shariah-says-they-must/

https://moneyjihad.wordpress.com/2014/03/21/how-jizya-funds-terror-groups/


2 responses to “Europe: ”Big Business” Colludes with Islamism

Kommentarer granskas inte före publicering. Det innebär att den som skriver en kommentar själv ansvarar för kommentarens innehåll. Den som skriver kommentarer ska följa svensk lag. Kommentera gärna, håll god ton och var artig, hota aldrig, använt sunt förnuft. Tre eller fler länkar innebär att kommentaren ställs i kö och måste vänta på godkännande.

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: