2 thoughts on “Majoritet eller Minoritet

  1. Globalisternas ständiga propaganda är lögnaktig.

    Deras mål är att förgöra oss vita av germanskt och slaviskt ursprung.
    (Utan att vi förstår det).

    • Ja, Kalergi-planen går som på räls och det verkar som om 90% av den vita världs befolkningen inte förstår någonting!!!

Kommentera