Svenska kyrkan har ”fuskbygge”

Svenska kyrkan hade ett tillfälligt bygglov för Baggböle åkern utanför Umeå. Detta var för att husera EU migranter. I november gick det mycket tillfälliga bygglovet ut men föga förvånande bor runt 15 personer kvar i sina husvagnar. Den tillfälliga uppställningsplatsen har nu varit tillfällig i över 1 år och svenska kyrkan har inga planer på att avhysa sina ockupanter. Som vanligt får vi höra att de inte har någon annanstans att ta vägen. Hur vore det det om de återvände till sina hem, de flesta EU-migranter har ju faktiskt ett hem att återvända till så kom inte och säg att de inte har någonstans att ta vägen!! Det är falska uppgifter

1220170111140511003-vkwp-694

Västerbotten-Kuriren

 

13 thoughts on “Svenska kyrkan har ”fuskbygge”

  1. Ställ upp dessa lusfällor till plåtlådor på den islamistbefrämjande ärkebiskopens tomt! Därmed ges ju vederbörande nationsbespottare och korsfientliga marxist ett utsökt tillfälle att omsätta sina kvasikristna floskler i praktiken.
    Svenska Kyrkan har under 2016 förlorat dryga 86.000 medlemmar, som en direkt följd av dess oförmåga att ta hand om sina församlingar och förvalta sitt arv, samt pga den ecklesiastiska katastrofprodukten vid namn Jackelén och hennes uttalade sympatier för mänsklighetens största fiende. En provokativ manifestation av aldrig tidigare skådat slag i kyrkans historia.
    Kristna förföljs, hotas och styckas. Våra kyrkor skändas genom de importerade demonernas ogudaktiga närvaro och deras kamp för att vandalisera och väcka förargelse. Ärkebiskopen väljer då ”Allahu akbar”!
    Hon har endast gjort sig förtjänt av vårt fulla förakt.
    Andreas.

  2. Jag konstaterar ånyo, att jag tog ett klokt beslut när jag utträdde ur denna vänsterorganisation.

    • Ett tydligt exempel på socialdemokraternas hyckleri…
      -Inte ens Lucior skall kvinnorna tillåtas vara längre!
      De tvingas dessutom gå i långa fotsida linnen, medans den vapenvägrande försvarsministern själv klätt sig i avvikande kortkort for att markera sin manliga dominans.Ord som ”Jämställdhet” & ”Allas lika värde” = bara förslitna fraser i deras förljugna värld…

      • Svenska kvinnor ska enligt det bedrövliga etablissemanget endast vara tjänarinnor (batikgummor) till lycksökarna från MENA-länder.
        Glöm det era stollar vi kommer ALDRIG att sjunka så LÅGT !!!

    • Gud har skapat ett alldeles speciellt land för sådana som Antjekrist och hennes gelikar. Det landet heter HELVETET!

Kommentera